Over ons

De Stichting is in eerste instantie in het leven geroepen om Joop zijn lezingen in goede banen te leiden.

Joop werkte bij “Stichting Voorkom!” als preventie-werker en ervaringsdeskundige. Hij gaf op scholen voorlichting over allerlei verslavingen , vaak in combinatie met zijn  getuigenis. Daarnaast ging Joop in de avonduren en weekenden op stap om overal in het land om zijn getuigenis te vertellen, zodat iedereen kon horen wat God in zijn leven had gedaan. Dáárnaast gaf hij ook nog eens 2 keer per week les in kick-boksen op de sportschool.

De getuigenis van Joop kunt u zien, horen en lezen op de site, onder het kopje media. Joop vindt het belangrijk dat iedereen zijn getuigenis kan horen.God heeft hem namelijk gered van de duistere wereld van drugs en criminaliteit. Hij gelooft dat, als God niet had ingegrepen in zijn leven, hij al vele jaren dood was geweest.

Het leven wat hij heeft geleefd, mag niet voor niets zijn geweest. Joop gebruikt nu zijn verleden als een getuigenis , een waarschuwing en een bemoediging. Iedereen die gevangen zit in een verslaving of in een levenspatroon, kan uit Joop zijn verhaal moed vatten en hoop krijgen.

Het is mogelijk om van al het foute af te komen met de hulp van de Here Jezus. Jezus Christus is nog steeds dezelfde als vroeger en doet nog steeds wonderen. Luister maar….onder andere naar het verhaal van Joop.

Joop was bijna nooit meer thuis en werkte meer en meer. Hij is in april 2011 gestopt bij “Stichting Voorkom!” en kan nu al zijn tijd besteden aan Stichting De Goede Aarde.

In 2010 is het boek “Knock Out” uit gekomen. Het boek was een groot succes en na anderhalf jaar lag de 7e druk al in de winkel en was het een bestseller. Daardoor kreeg de stichting meer en meer bekendheid, wat ook meer werk met zich mee bracht. Joop spreekt in heel het land, maar na het verschijnen van zijn boek zelfs in het buitenland.

Er zijn grootse plannen om wereldwijd de liefde van Christus te verkondigen.

Wat hebben we nodig?

-Stichting De Goede Aarde zoekt nog steeds versterking in het bestuur. We zoeken mensen met bestuurlijke en organisatorische kwaliteiten en een breed orientatie-vermogen.

-Financieen om dit mooie en belangrijke werk te kunnen blijven doen. Dus als u ons financieel wilt ondersteunen, kun het  kopje steun ons aan klikken.

Naast de activieiten die Joop verricht voor Stichting de Goede Aarde is hij ook actief voor verschillende andere christelijke organisaties. Één van deze organisatie is de 4e Musketier. De 4e Musketier is een mannenbeweging die mannen traint om te leven voor hun Koning. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website van de 4e musketier. Klik op het onderstaande logo om gelijk naar deze website te gaan:

Logo 4e Musketiers