Gastenboek

Plaats hier uw reactie.

*
*

Reacties

13.02.2018
Ubentwelkomdienst 4 maart as. in 's=Gravendeel
Nico Kooijman

Joop, ik kijk er naar uit, de Ubentwelkomdienst op 4 maart a.s. in de Ontmoetingskerk in 's-Gravendeel

10.12.2017
Respect
Edjuh

Heb net een docu gekeken op Youtube, en het heeft mij geraakt... zeer boeiend Joop. Heel veel respect voor wat je nu doet, dankjewel voor je inspirerende verhaal. Peace and love to you! Groet Ed...

18.06.2017
reunie
Ben

Met tranen in mijn ogen gekeken naar je prachtige getuigenis. En ik geloof je. Saulus kon God ook gebruiken, Paulus.

10.05.2017
Ostrealyceum 2017
Danielle van Damme

Beste Joop, Dank je wel voor je uitleg en inzet op de Thema-avond alcohol en drugs op het Ostrealyceum in Goes. Het was een indrukwekkende geslaagde avond met veel positieve reacties. Super! Danielle

22.06.2015
Peter de kale
Peter

Wat een gast

15.06.2015
mooi!!
charlotte kleinjan

beste joop, wat heb jij een mooi maar ook indrukwekkend verhaal!!! heb echt met open oren zitten luisteren vandaag. je bent ook echt heel aardig!! en ook bedankt voor je goeie advies dankjewel joop groeten charlotte

06.06.2015
Licht in een tunnel
Mike

Ik heb laatst vast gezeten voor opzich erge daad en toen ik in de cel zat vroeg ik om een boek over voetbal en in eens deur ging open en de bewaker gaf mij knock-out ik dacht eerste instantie ja daag ik lees nooit boeken laat lekker gaan en eerste 2 uur zat ik naar de muur te staren en dacht ja t ken geen kwaad om 1blandzijde te lezen voor ik het wist had ik een nacht in de cel over geslagen maar had wel jou boek in 1,5 dag uitgelezen sinds dien lijkt het gewoon als of ik licht in een tunnel zag als of god het zelf wou dat ik die boek moest leze sinds ik vrij ben. Doe ik me uitste best doen om goede pad te blijven en gesprekken voeren met god..

18.05.2015
Wereld gozer
Ditte

Je bent ooit op het Mondriaan in Den Haag geweest, mijn leraar had jou boek daar aan over gehouden en heeft het aan me uitgeleend. Wat bewonder ik jou, en dankzij jou boek, nu ook de kracht van God.

17.01.2015
verdrietig en blij
Jaap van Overbeeke

Beste Joop , ik had nog niet van je gehoord, tot je bij ons kwam, op de Tweede Mijl, in A.dam. 2012 ? Ik zag je verhaal op You Tube, en ik was verdrietig om alles wat je hebt meegemaakt, vanaf je vroegste jeugd. Ik ga die dingen niet bij name noemen, nu. Maar wat mooi, dat je God nu wilt dienen. Hij is het waard. Ik ben nu 62 en heb ook veel meegemaakt, (manisch-depessief ) Maar ik leef opnieuw met God, oovergave aan hem, daar komt het op aan. Je hoef , niet terug te mailen hoor. Vriendelijke groet. Jaap.

09.12.2014
verwelkomen
david decoutere

Joop, ik heb nog niet veel mensen horen praten met zoveel passie over god. We hebben gaven gekregen en we worden elk op een ander manier gezegend door god. Ik hoop je snel te kunnen verwelkomen in Belgie en zo een goede getuigenis te brengen van de hoop die ons in ligt en leeft

11.10.2014
indrukwekkend
hilleke plein-spijker

ik heb uw boek gelezen en was erg onder de indruk, ik ben zelf christen en tegen geweld en ik haat boksen enz maar houdt heel veel van de Here Jezus. en gelukkig dat u uit die narigheid bent gekomen met Gods hulp en ik hoop dat het goed gaat met u en uw gezin groeten van Hilleke

04.04.2014
Open Deur Steenbergen
Jeroen van der Oord

Toen je bij Open Deur in Steenbergen kwam, heb ik jouw getuigenis gehoord. Ik vind het bijzonder indrukwekkend hoe het gelopen is bij jou. Jezus is echt jouw redder! Misschien zie ik je nog weleens! Tot ziens en ga zo door! Groeten, Jeroen

25.03.2014
Prachtig verhaal
Mieke

Hallo meneer, Ik heb net uw boek uitgelezen en wil u veel succes wensen met uw werk verder! Gods zegen. Met vriendelijke groet Mieke

18.03.2014
bedankt
Djordy

dankzij uw boek en uw geweldige verhaal begin ik steeds meer te beseffen hoebelangrijk het leven met Here Jezus en onze lieve Vader is. Joop bedankt ik ben nu Knock-out gegaan gelukkig veel eerder dan u. Ik heb het geluk gehad dat u mij uw verhaal heeft verteld. Bedankt Joop!!!

03.03.2014
Mannenavond 25 februari 2014
ard Visser

Hoi Joop, bedankt voor je getuigenis op onze mannenavond. Je levensverhaal en je eerlijkheid heeft veel los gemaakt bij vele mannen deze avond en ook daarna nog. Je bent een parel in Gods hand en je mag nu vertellen dat iedereen een parel in Gods hand is en dat God een plan met ons leven heeft, ongeacht wat je verleden is, Halleluja. Gods rijke zegen toegebeden voor jouw en een ieder die je lief is en een hartelijke groet namens alle mannen.

16.01.2014
Danique Miedema
Danique

Beste Joop, Ik ben Danique en ik ben 12 jaar oud. Mijn ouders hebben het boek Knock Out gelezen en hebben mij er over verteld en ik vond het een mooi verhaal. Ik wil het boek ook graag lezen. Gisteravond heb ik met mijn ouders de dvd gekeken. Ik vond het heel mooi. Groetjes Danique

16.12.2013
Wow
Ilona Krijger

Wat een verhaal!!! Heb zojuist je boek in 2 dagen uitgelezen nadat ik het afgelopen weekend van Mnr. den Hertog heb mogen ontvangen. Hij komt wekelijks bij mijn werk in de viswinkel een visje eten. Wat een voorrecht dat ik je boek heb mogen lezen en wat heb ik een respect voor je hoe je je door alles heb weten te slepen dankzij God. Ga door met je goede werk en ik wens je alle goeds toe in je leven.

24.11.2013
Geweldige avond
Bert

Joop je hebt geweldig gesproken in Stadskanaal ik denk altijd aan je als ik je boek lees ik hoop dat ik je nog vaker mag horen spreken groetjes bert

16.10.2013
Knock out
Joost Groeneveld

Hallo Broeder, Wat een geweldige getuigenis, en wat een goed boek weer geschreven door Henk. En ja ook weer een stuk herkenning, bajes, verslaving, terugvallen, op je bek gaan, geloven en steun, weer onderuit gaan, eenzaamheid, beproeving, stichting Voorkom, en ja dan eindelijk rust en in volle overtuiging onze machtige en genezende God dienen. Ja Joop God's wegen zijn af en toe niet te snappen, al weet ik een ding zeker, dat als ik al die ellende en ook zeker hele nare dingen, verdriet en pijn niet in mijn leven had meegemaakt, ik niet het mens had geweest wat ik nu ben. Het enige wat in mijn leven nog ontbreekt is mijn dochter, wat me heel veel pijn doet. Maar zoals je zelf al aangeeft en ook wat mijn hemelse vader mij aan geeft. " niet jou wil geschiede, maar het mijne" . En daar heb ik mij ook in berust, en bid elke dag weer of ze weer in mijn leven mag komen. Mooi hè het werk bij Stichting Voorkom. Ik heb het zelf ook een tijd gedaan met Stevan, Arjen, Edgar en verschillende andere geweldige mensen, en natuurlijk Theo. Nu ben ik aan het proberen mijn leventje financieel (bewindvoering) , op orde te krijgen. Druk bezig met sollicitatie's, (al zou ik zelf ook het liefst meer doen met mijn getuigenis) en in de tussen tijd druk met vrijwilligers werk in onze kerk, en gelukkig nu een stabiele relatie. Ook al een aantal keren onze getuigenis gegeven in de PI in Zwolle. Dit tijdens een Alpha cursus die daar sinds kort gegeven word. Geweldig mooi, de reacties en veranderingen die je ziet gebeuren. Overweldigend mooi om het werk van God met eigen ogen te zien gebeuren. Ja en nu nog de weg naar mijn eigen getuigenis, en belijdenis in onze eigen kerk. (Konings Kerk in Zwolle). Ik kijk er erg naar uit om eindelijk volwaardig lid te zijn van onze Gemeente, die nu al als een warme deken in ons leven aanwezig is. Wellicht, als God het wil, zal ons pad elkaar wel een keer kruisen. God's zegen Joop. Joh. 14:6 Jezus zei: ' Ik ben de weg, de waarheid en het leven. Niemand kan bij de vader komen dan door mij.

15.10.2013
god's zegen
pascal jansen

beste joop : graag wil ik via deze weg iedereen god's zegen en koninkrijk wensen en een toekomst op de goede aarde , in jezus christus zijn wonderbaarlijke naam,amen

14.06.2013
De kracht van het mosterdzaad...
Andre Zwijnenburg

Wat de kracht van een mosterdzaadje al niet teweeg kan brengen!Satan heeft met allerlei bestrijdingsmiddelen De Kiem proberen te smoren en er alles aan gedaan om jou te verdelgen terwijl hij wist dat hij ging verliezen omdat GOD het in Jezus had gelegd in de goede aarde.Wat een wonder van genade Joop! Ps.130 Veel zegen toegebeden!

04.05.2013
Heerlijk boek
Alfons v Leeuwen

Hallo Joop, ik was bij de lezing in de Parousia Woerden (Kamerik) en heb genoten van je verhaal. Daarna je boekj gekocht en heb deze binnen enkele dagen uitgelezen. Heerlijk boek. Ik werk al jaren met jongeren in ons dorp en jouw verhaal is daarin een stimulans. Ga zo door en wellicht kom ik ergens nog een keer luisteren of vraag je t.z.t. weer een keer onze kant op te komen. m.v.g. Alfons

09.03.2013
Ik herken veel in je verhaal
Robert

heel veel overeenkomsten..je boek in één keer uitgelezen het heeft me heel diep geraakt. Ook een enorm gevecht moeten leveren in mijn jeugt alleen lichamelijk...met alle pesterijen vandien. En effectief 8 jaar op staatskosten. Goed geschreven als of het letterlijk wordt voorgelezen. Goed Joop heel goed.

31.12.2012
Keep on going this way
Yvonne

Super site joop en wat ben je met gave dingen bezig zeg. Zie je met mn doop; maar wanneer dat worden gaat; kan ik zo 1,2,3 nog niet zeggen. Keep on going this way and blessings

25.12.2012
bedankt
annelies

Hallo Joop, Ik ben blij dat je de kans hebt gekregen om op een school in bergen op zoom je verhaal te doen. Op de hele klas en vooral op mijn dochter heeft het enorme indruk gemaakt. Ik ben blij dat ze het boek heeft gekocht,Ikzelf kon niet meer stoppen met lezen. Je boek is een aanrader voor ieder die denkt dat zijn leven geen zin meer heeft. Door jou verhaal is er ook voor deze mensen een lichtpuntje van geluk en liefde in hun leven ontstaan. Ik wens je alle geluk en liefde toe. Joop, heel erg bedankt voor jou verhaal. Annelies

08.12.2012
bekering na je getuigenis
wout van de berg

Je getuigenis heeft mij de goede zet gegeven om me hart aan god te geven hoop dat je gauw weer eens in spakenburg komt spreken gods zegen

11.11.2012
Bedankt
Daniel

Bedankt dat je bij ons je levensverhaal kwam vertellen ( Heinkenszand)

09.10.2012
je boek!!!
tanja

sla net je boek dicht met tranen in mijn ogen. Je verhaal heeft me diep geraakt. Je bent een voorbeeld voor velen. Laat het je goed gaan. Vriendelijke groet Tanja Ook namens mijn vriend Danny die zijn tijd uit zit in PI dordrecht. Hij kreeg je boek van je sponsor Hertog!

15.09.2012
knock out
Jacco de vries

Afgelopen maandag 10 september ben ik bij je lezing geweest in Ureterp, ook heb ik toen je boek gekocht, nou deze heb ik in een keer uitgelezen! en wat een top boek is dit! en wat ben je een geweldig mens! wat is onze God groots! alle eer komt hem toe! Gods zegen toegewenst met dit fantatische werk!!

01.09.2012
respect :)
Geerdine

hey joop u was op mijn school en toen gingen we ook kickboksen. dat was leuk!! maar toen u begon te vertellen over uw levensverhaal enzo, had ik zo erg veel medelijden met u, na alles wat u allemaal had meegemaakt, en toen ik hoorde dat God had ingegrepen besefte ik dat God ECHT bestaat! (ik twijfelde toen nog..) maar nu niet meer :) en ik weet niet of dit bericht u wel gaat bereiken naja ik wou eigenlijk alleen zeggen dat ik ontzettend veel respect voor u heb en dat u met God nog een heel mooi leven mag hebben!

19.08.2012
'Knock-Out'
Demi

IBeste Joop, ik vind het boek 'Knock-Out' zo ontzettend mooi dat ik meerdere malen met tranen in mijn ogen heb gezeten. Bedankt dat u uw levensverhaal heeft gedeeld! Iedereen moet het lezen! God is love!

04.08.2012
gaaf!
Bianca

supermooi! evangelisatie trekt mij wel ;) twas super op gezinskamp joop! Bianca

09.07.2012
Zinvol Leven
Dirk Bouwman

Bij deze wil ik je uit de grond van mijn hart bedanken. Ben sinds 2 dagen vrij en in een koude politie cel heb ik jouw verhaal gelezen nadat ik het boek Knock-Out van Willem Den Hertog had gekregen. Mede daardoor heb ik letterlijk het licht gezien en doe ik mijn best om volgens de richtlijnen van de bijbel te leven. Ik zou niet weten hoe ik zonder de kracht van God de dagen zou zijn doorgekomen. Dit alles mede door het lezen van jouw boek...1000 maal dank Joop!!

07.07.2012
complimenten
Wout Schinkel

Mooie website, Joop.van harte vertrouw ik dat je hiermee nog meer mensen zult bereiken. Van harte de zegen van Hem, Die jouw knock out kreeg...

22.05.2012
aangrijpend boek
Christa

Respect voor je! Wat een aangrijpend boek! Groetjes Christa

22.05.2012
wat gebeurde er op 30 Juni 1955?
arie boer

Wat gebeurde er op de dertigste Juni 1955 ? Ik was 30 jaar oud toen er een advertentie in de krant stond dat Billy Graham in het Feyenoord Stadion te Rotterdam zou spreken, er zou een groot koor zingen, begeleid door een grote brassband van het Leger des Heils. Nu was ik zéér beslist geen voetbal-liefhebber, maar tóch wilde ik wel eens de binnenkant van het Feyenoordstadion zien. Vrijkaartjes konden worden aangevraagd en omdat ik nogal van religieuze koormuziek hield kwam dat mooi uit: Het Stadion van binnen zien plus genieten van koormuziek, mooier kon het haast niet. Die bewuste dag, wandelde ik naar de voetbal-arena en binnen niet al te lange tijd zat ik naar het zingen te luisteren terwijl ik al de bedrijvigheid bekeek die meestal om dergelijke zaken heen gebeurden. Nadat een koor had gezongen en wij zelf ook hadden gezongen begon Billy Graham te spreken. Hij sprak over Amos 4:12, waar staat: “ Omdat IK (GOD) dan dit met u doen zal, - Bereid u om uw God te ontmoeten”. Dat was duidelijke taal. Ik luisterde gespannen maar hoe verder de tijd vorderde, des te meer besefte ik, dat ik een verloren zondaar was en dat ik mijzelf met geen mogelijkheid kon redden. Ik was in feite net als iemand die als drenkeling in het midden van de Atlantische Oceaan lag en trachtte naar de kust te zwemmen. Al mijn mooie kwaliteiten, bij voorbeeld dat ik tijdens oorlog nooit voor de vijand had gewerkt en aan de "goede" kant stond, mijn Marinier/Oorlogsvrijwilliger zijn, dat ik wel eens naar een kerk ging, dat ik altijd netjes had geleefd, al die, overigens héél goede eigenschappen, hielpen mij totaal niets. Met andere woorden: "Ik was verloren en had dringend behoefte aan iemand die me kon redden." Ik had absoluut geen behoefte aan iemand die mij kwam vertellen hoe je beter kunt zwemmen, of aan iemand die les gaf in hoe je een betere houding tijdens het zwemmen kon ontwikkelen. Billy Graham legde uit dat er eeuwen geleden een Redder uit de Hemel is gekomen. Die Redder, Jezus Christus, is voor mij aan het kruis gestorven en heeft daar al mijn zonden op Zichzelf genomen en daardoor de straf voor al die zonden volledig betaald. Na drie dagen begraven te zijn geweest, stond Hij op uit het graf en Hij bood mij een plaats in de hemel aan als ik mijn absolute vertrouwen in Hem zou stellen als mijn Redder. Deze redding was een gratis gift van God, die de zondaar lief heeft, maar de zonde haat. Gelukkig was er sprake van een gift, en niet van loon. Ik realizeerde mij namelijk dat je voor een gift niet werkt en ook betaal je daar niets voor, anders is er geen sprake van een gift. Een gift kun je aannemen of weigeren, dat is alles wat je met een gift kunt doen. Als je de gift aanneemt, dan kan je er voor bedanken, maar echt noodzakelijk is dat ook weer niet. Dat was goed nieuws voor mij en op uitnodiging van Billy Graham spoedde ik mij naar voren, waar honderden mensen zich verzamelden om aan te geven dat ook zij gaarne deze gift van GOD wilden aannemen. Als iemand afhankelijk is van redding, omdat hij bijvoorbeeld aan het verdrinken is, dan onderhandelt zo iemand niet over de voorwaarden waaronder hij gered kan worden, onder dergelijke omstandigheden accepteert de drenkeling onvoorwaardelijk de aangeboden redding, omdat verdrinken het enige alternatief zal zijn en zó levensmoe was ik nog niet dat ik de uitgestoken hand van God weigerde. Billy Graham sprak ons nog apart toe en raadde ons aan om elke dag de Bijbel te lezen en te bestuderen, ja zelfs om diverse teksten uit het hoofd te leren, zodat wij ook anderen zouden kunnen helpen om deze goede keus te maken, hetgeen ik dan ook steeds heb gedaan, niet om het eeuwige leven te verkrijgen of te behouden, dáár had de Here Jezus Christus al voorgoed voor gezorgd. Het Evangelie is voor mij een "kracht God's tot behoud voor ieder die gelooft", (Romeinen 1:16), voor deze kracht behoeft niemand zich te schamen. Een van mijn meest geliefde Bijbelteksten vindt u in Johannes 5 vers 24. waar de Heiland verklaart: “Voorwaar, voorwaar, Ik zeg u: “wie MIJN woord hoort en HEM gelooft, die MIJ gezonden heeft, hééft eeuwig leven en kómt niet in het oordeel, want hij is óvergegaan uit de dood in het leven.” Dit zijn woorden van de Heere Jezus Christus, de Zoon van God, die hiermee uitdrukkelijk verklaart dat iedereen die in HEM gelooft, met absolute zekerheid kan zeggen: 1 ik héb het eeuwige leven, 2 ik kom nóóit in het oordeel, 3 ik bén overgegaan uit de dood in het leven . Bovenstaande woorden maken het duidelijk dat u, om behouden te worden, géén lid hoeft te zijn van een of andere kerk. Het behoud is immers een gratis gift van God, en HIJ heeft hier geen aanvullende bepalingen aan toegevoegd. Jezus is in uw plaats een gruwelijke dood gestorven. HIJ werd begraven maar bleef niet in het graf, Hij is opgestaan en leeft nu óók voor u. Zijn wens is dat u uw vertrouwen in Hem stelt, U hoeft er niets voor te betalen, U hoeft zich bij geen enkele kerk of organisatie aan te sluiten, u kunt zomaar naar de Here Jezus gaan, Ook hoeft u zich niet mooier voor te doen dan u bent, want Hij kent u bij naam en weet waar u woont, Hij kent ook al uw problemen. Mijn raad aan u is: ga naar Hem zoals u bent en vertel hem eerlijk waar u mee zit, vertel Hem ook al uw verdere problemen. Ik weet zéker dat Hij ook u niet zal of wil afwijzen, dat heeft Hij immers beloofd. Vergeet niet dat ik uit een onafgebroken ervaring van tientallen jaren spreek en ik heb er nooit spijt van gekregen dat ik in Hem als mijn persoonlijke Redder ben gaan geloven, met andere woorden dat ik in Hem mijn vertrouwen heb gesteld voor de eeuwigheid. Ook voor u heeft Hij voor al uw zonden met Zijn Bloed aan het Kruis betaald, uw schuld is daarmee geheel vereffend. U zelf kunt en hoeft er verder niets meer voor te doen. Stel daarom vandáág nog Uw vertrouwen voor de eeuwigheid in de Here Jezus Christus zodat ook u met zekerheid kunt zeggen dat uw eeuwige toekomst veilig is gesteld. Bedenk dat het geen moeite voor u is en het kost u tenslotte niets om uw toekomst zeker te stellen, de prijs daarvoor heeft de Here Jezus immers, óók voor u, al betaald. Moge de Heere u zegenen zoals alleen HIJ dat kan. Een hartelijke groet, Arie Boer, De Clockenslagh, Ittmannserf 88, 8071 JL Nunspeet. Tel 0341-270200. website: www.arieboer.com

14.05.2012
Knock Out
Corne Ponse

Hoi Joop, Ik heb je boek in een adem uitgelezen! Wat een indrukwekkend verhaal. We wisten al het één en ander van je, maar om het zo allemaal te lezen..... Geeft het toch een andere kijk op je leven! Mocht je nog eens in de buurt van Steenbergen zijn, kom dat eens gezellig langs voor een bakje koffie. En anders lopen we elkaar weer wel eens tegen het lijf. Mvg, Corné en Marrianne

03.05.2012
mooi
dirk

he joop mooie site top van je dat je de mensen de kans geeft om uit de problemen te blijven

28.03.2012
avond Krimpen aan de Ijssel
Hilda Pleysier

Nogmaals bedankt voor een prachtige avond. We zijn weer onder de indruk gekomen van Gods overwinnende liefde en kracht. Je vastberadenheid en vertrouwen in God raakt ons. Blijf dichtbij God, staande in Zijn kracht ! We hebben veel positieve reacties op deze avond gehad en ik raad dan ook iedereen aan je eens uit te nodigen. Of natuurlijk je boek te lezen !

28.03.2012
WOUW MOOIE SITE
Laura

Wat een mooie site he gefeliciteerd en ga zo door. En God bless he van Menno Laura en onze kids Beau 13 jr. Dean 11 jr. Joy 3 jr. en Faith een half jaar.

12.03.2012
lezing Daalerveen
Frits Bosch

Heel indrukkend verhaal van je levensloop, en dat je nu de andere kant van het leven mag ervaren, en dat doorverteld, om mensen ook de kans geven om ook de goede keuze te maken, om het ware geluk te vinden. Ik probeer dit ook met mijn site, waarin vele waaroms duidelijk zullen worden, als we echt op zoek gaan.. Bij jou verhaal moest ik denken aan her verhaal, wat staat onder P.K.V, pesten kleineren vernederen, en waarom komen we in de gevangenis. veel meer verhalen te vinden op, www.dewaaromsvanhetleven.nl Ik geloof dat mensen die echt op zoek zijn naar de waaroms vanhet leven en in allerlei negatieve situaties terecht zijn gekomen,hier veel aan kunnen hebben, en als dat zo is, Alle eer aan God, Jezus de verlosser , en de werking van de heiligeGeest. hartelijke groet Frits

12.03.2012
God is goed
Sietse Dekker

Beste Joop, Ik heb je boek in één keer uitgelezen en ik ga het iedereen aanbevelen om te lezen. Wat een fantastische getuigenis heb jij en ben jij!! Wat een voorbeeld in het vertouwen op onze vaste rots Jezus. Ik bid je Gods rijke en onmisbare zegen toe, dat je heel veel jongeren zult bereiken met je verhaal en dat je daardoor het verschil zult maken. Be Blessed

15.02.2012
bedankt
Bauke Mees

hallo joop, 21 januari heb ik op het event van de 4emusketier jou boek gekocht. 4 dagen later had ik het al uitgelezen! indrukwekkend verhaal, maar wat fantastich hoe God in jou leven is gekomen en jou leven geredd heeft! mooi hoe jij bezig bent voor Hem!! succes ermee en geniet!

15.02.2012
clean
peterpullens

hoi joop,je hebt een mooi boek geschreven zeg..ik zit nu voor de tweede en laatste keer in kliniek,en het gaat gelukkig goed,heb weer zin in het leven na 25jaar mag dat onderhand wel denk ik.ik wens je heel veel succes groetjes peter p

15.02.2012
bijeenkomst 29 januari zwolle
henk

hoi joop ik vond je verhaal en getuigenis zeer indrukwekkend en hoop ook zo ver te komen als jij in je liefde voor jezus grt henk

15.02.2012
joop gottmers
cornelis bosma

Hee joop, ik snap dat u nu denkt van wie is deze jongen, maar u heeft een keer gepreekt in onze kerk en ik vond het echt een mooi verhaal. Ik vond het knap dat u er zo mooi over durfde te vertellen. Ik ben nog maar 15 jaar en ben ook niet de aller grootste christen die er is maar toen ik uw preek hoorde vond ik het leuk, we hebbeb uw boek gekocht en mn moeder hat hem aan mij gegeven. Ik had echt nog nooit in mijn leven een boek gelezen, omdat ik er niet zoveel aanvind. Maar uw boek had ik binnen een week uit, ik wil uw een compliment geven voor de preek en ben blij dat u in Boornbergum bent komen preken. Ga zo door ! Groeten van Cornelis Bosma.

15.02.2012
Knock Out
Hans Bakker

Dag Joop, Bijna "knock out" gegaan van je boek: Knock OUT! Wat een getuigenis, en wat een verhaal! God is echt met jou aan de slag gegaan! Zegen op je mooie werk! groet uit Zwolle, Hans Bakker

18.01.2012
Nooit meer knock out !
wim de ruit

Hoi Joop, Het lezen van je boek 'Knock Out' zal nog vele mensen gaan helpen. Mooie site, ga zo door........

18.01.2012
mooie site
Charly Scholten

Keep up the good work !

19.12.2011
God
Delair Wazze

Het is de kracht van god die zelfs een kampioen tot bekering brengt.

18.12.2011
Geweldig
Hèrald van Ommen

Hallo Joop , ik ken je nog van Stichting Voorkom , je hebt een geweldig getuigenis en vind het gaaf dat je nu een eigen website hebt . Geweldig hoe God je gebruikt en Hij gaat met je verder strek je uit Joop naar het geen nog voor je ligt . Groet en Zegen , Hèrald van Ommen .

07.12.2011
Hi mijn Broer in Christus Jezus
Michel Dillions

Gefeliciteerd Joop met jou nieuwe Website Jij en Websitesnederland hebben er hard aan gewerkt zo te zien , heel mooi gedaan God bless all of you in Jesus name Michel Dillions http://www.dillions.nl/

06.12.2011
Interview
Stefan en Esther

Wij wilden even een reactie neerzetten. We hebben ZO ENORM genoten van de DVD die wij hebben gekeken, waarin Henk van de Zon in gesprek is met Joop. Alle drie de delen hebben we vol enthousiasme bekeken en we zijn er enorm door aangemoedigd en we zijn weer meer van God gaan houden omdat we het zo geweldig vinden wat we gezien/gehoord hebben. Veel zegen toegewenst, groetjes

28.11.2011
Knock Out
Wilbert Oudenaarden

Joop, Vindt het fantastisch hoe je na zoveel meegemaakt te hebben ,in het leven staat , heb je boek gelezen(gekregen voor mijn verjaardag), ECHT EEN AANRADER!! En wat een mooie site, mooi overzichtelijk, Succes verder met alles wat je doet!! Gr Wilbert

28.11.2011
Geweldig
Marten

Hoi Joop, Geweldig deze website. Ik kende jouw verhaal. Samen met Life from the attic ben je in Drachten en Leeuwarden geweest. Nu kan ik er een beeld bij plaatsen. Indrukwekkend! Gods zegen veel succes..................................

27.11.2011
mooie website
Gerard van der Horst

Mooie website!, Proficiat! vriendelijke groet, Gerard

27.11.2011
Prachtige site!
JM

Ha Joop! De site is prachtig geworden! Bedankt voor je verhaal, een getuigenis! Wens je zegen! Een 4e Musketier

27.11.2011
Netjes!!
Johan Ubijaan

Hoi Joop, ziet er mooi en netjes uit, goed gedaan, groeten Johan Ubijaan.